oncontextmenu="return false"

NYÅR 2011-2012 ♥

här kommer bilder ifrån NYÅR 2011-2012. hade en toppen trevlig kväll/natt !! :D
mycket skratt, god mat, bästa vännerna, fyrverkerier, spel. en helt underbar nyår 2011-2012 !! :D
tack bästa vännerna för kvällen/natten !! :D (emelie, emelie, evelina)

Nyårs outfiten:

klänningen är ifrån Gina Tricot! :)




Jag och Syster ♥


Välkomsdrink!


Dukningen!




Finaste Mamma ♥


Finaste Pappa ♥


Finaste Syster ♥


Utebelysning!



Finaste Mormor & Farmor ♥


Världens  bästa Mamma & Pappa ♥


Världens bästa vänner ♥


Förrätt! (vi åt lite olika ;) haha)




Spel-dags!



Bästa ♥


Efterrätt!



Tolvslaget, fyverkerier !♥




GOTT NYTT ÅR - SKÅL !


TACK FÖR EN HELT UNDERBAR KVÄLL/NATT !! :D ni är bäst och jag älskar er ♥

nu blickar vi frammåt mot 2012, tror detta kommer bli ett toppen bra år ! :D
1 vecka kvar på lovet bara... :( men det blir nog en helt okej sista vecka! :)
imorgon åker jag till doktorn för att operera min tå... det blir jobbigt!
men efter det kommer det bli en bra vecka :) och till helgen är det pingis, som jag hoppas jag kan va med å spela :D hoppas min tå blir bra fort nu ! förmodligen tillbaka till läkaren någon dag och kolla min tå igen.
men detta ska bli bra nu !! min tå ska bli bra !! :)

jag hoppas ni hade en helt underbar nyår ! och ett mycket bra år !! :D
nu blickar jag frammåt, mot 2012 ! det är ju faktiskt 2012 nu ! :)
vi hörs nog senare under dagen fina läsare! :)
idag blir en slappis dag, one piecen på och tvn på !
ska även framkalla bilder från detta år, 2011. till mitt allbum och till mina ramar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0