oncontextmenu="return false"

1 Januari 2012

tänkte att jag skulle berätta lite om min dag. :) vad jag har gjort och lite så :p har inte gjort så mycket idag. somnade väl vid 2-3 ngn gång inatt och vaknade vid 11 imorse. åt då frukost och sedan kollade jag lite one tree hill. har sett på skidorna med familjen :) väldigt skönt att det är lov en vecka till och skidor varje dag typ :D nu vet jag iaf vad jag ska se på i veckan! :) SKIDORNA ! :D tycker det är väldigt kul å se på :) fick även framkallat en massa bilder förut från förra året, 2011 :D bilder till både mitt allbum och mina tavlor :) hoppas jag får dem i veckan så jag kan pyssla med det lite :) hade varit kul! :p (hoppas även jag får mina ringar i veckan)
sedan blev det middag och efter det tittade vi hela familjen på så mycket bättre. vi hade inte sett sista avsnittet :) nu tittar jag och syster på one tree hill. ska snart hämta lite kvällsmat och äta medans jag ser på one tree hill. lägger mig väll rätt så tidigt idag, för är väldigt trött :p
imorgon blir det nog inte så mycket bloggande på förmiddagen.. kan blogga när jag kommit hem ifrån doktorn. som sagt så ska jag till dorkton imorgon och operera min tå för nageltrång.... nu får det va sista gången, för jag orkar inte en gång till !! (har haft problem med båda mina stortå naglar i flera år nu. den ena blev bra sist och nu hoppas jag denna oxå ska bli det.)

men nu ska jag hämta mig en kopp te och macka som jag kan äta till one tree hill! vi hörs imorgon när jag kommit hem från doktorn :)

 
love ♥

vilken bloggsida är bäst enligt er? varför är den bäst? svara gärna i kommentarsfältet :D
fick ni en bra start på 2012?
jag hoppas ni fick en lika bra start som mig :D känns som om detta kan bli ett riktigt bra år ! :) 2012, nu kör vi !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0