oncontextmenu="return false"

världens bästa syster ♥

jag är så himla glad, att just du är min syster ♥ du är världens bästa syster !♥ du finns där alltid när man behöver dig, du ställer alltid upp för mig :) ♥ jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig i mitt liv !! ♥ du är den bästa jag har ♥ finns ingen som är så bra som dig i mitt liv ♥

jag hade väldigt tur som fick just dig som min syster :) utan dig vore inte jag den jag är idag! ♥ jag finns här ALLTID för dig ♥ men det tror jag du vet :)♥ jag älskar dig världens bästa syster mer än något annat ♥♥♥♥♥♥♥

slänger upp lite bilder på mig och syster och lite bilder på bara syster ♥♥














jag älskar dig så himla mycket världens bästa syster ♥♥♥ tack för att du alltid finns där för mig :D ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0