oncontextmenu="return false"

3 dagar kvar :D

på min rubirk, 3 dagar kvar :D är nedräkningen till jullooooovet :D på onsdag byts det ut till julafton tror jag :)

sitter i skolan nu. har sovmorgon igentligen men ja, kan ju inte komma hit senare, så sitter i skolan nu...  men har sällskap av emelie iaf, och det är tur det :D annars hade det blivit tråkigt ;)
nu är det inte många dagar kvar i skolan :D
idag har vi; kommunikation, naturkunskap och engelska (fast då har vi ingen lärare och vi har inget å göra)
imorgon har vi; pyssel som 2: orna håller i hela förmiddagen och sedan naturkunskap.
på onsdag har vi: fika med klassen och sedan slutar vi :D så himla underbart!
då tar jag och emelie tåget till stenungsund för att fixa sista julklappen för mig och sedan åker vi hem och äter lite lunch, tomtegröt :D och har det mysigt innan vi åker till emelie med evenlina :) ♥

idag när jag kommer hem så ska jag sätta mig på golvet i mitt rum och lyssna på julmusik och slå in dem sista julklapparna till systeryster! sedan har jag en julklapp kvar bara, men den slås in på torsdag tror jag :)
åh, vad jag älskar julen :D kan det inte bara få komma snö nu också? det är så himla mörkt på morgonen! kan inte snön komma och lysa upp lite nu :) så himla mysigt med snö :) måste va snö på jullovet iaf :D (inte kul annars) hehe :p

ska försöka fota lite när jag kommer hem, så att jag har lite bilder från min dag å visa. men blir inte så många som det har varit i helgen iaf :p men jaja, hoppas ni har haft en bra helg :) jag har haft en underbar & mysig helg med min fina familj ♥

åh, kan det inte bara bli julafton nu? jag vill bara få öppna alla julklappar :) (är så himla nyfiken av mig) men först måste  vi ha in granen och klä den :) hoppas vi får in å klätt den imorgon :D då kan jag visa bild på den oxå :D men vi hörs när jag kommit hem igen :) nu ska jag hjälpa jennifer med en uppgift :) ha det gött!

ska försöka ta en del bilder när jag kommer hem, men först och främst ska jag slå in julklappar och lyssna på musik. måste få slått in julklapparna till syster (hon jobbar ikväll nämligen)

tycker det var lite kul igår när vi satt och åt middag hela familjen, så prata vi om julafton och sånt, så säger mamma till mig: man märker på dig att det snart är du, för du lyser i ögonen och är så himla nyfiken :D (hihi, jag vill bara veta vad jag får i julklapp. är så himla nyfiken av mig)

men nu ska jag läsa lite bloggar och vara social med emelie :) ha det bra! vi hörs ikväll :) puss <3
snart börjar vi :D så tråkigt med sovmorgon när man ändå är i skolan... 10.20 har vi kommunikation :)

 i love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0