oncontextmenu="return false"

svenska lektion + veckans planering

heeeeeej :)
matte provet gick sådär idag. sedan var det lunch.
nu har vi svenska och jag å emelie ska göra klart det vi ska göra så vi kan sluta tidigare på fredag :D hade varit mycket skönt :D men nu ska vi börja jobba! :)

veckans planer:
onsdag: efter skolan blir det plugga i mängder! ska göröa klart lärande och utvecklingen och få skickat in den och sedan förska hinna med en promenad. sedan blir det tv oxå!
torsdag: skolan och sedan pingis-träning. elr vi ska ha avslutning och göra något annat, men vad vet jag inte.
fredag: skola först och sedan ska jag kanske vara med Emelie :D <3
lördag: ta det lugnt på förmiddagen och sedan kanske Eve kommer till mig :D <3
söndag: fjärde advent. mys med familjen, ta fram tomtar, städa rummet och slå in julklappar :) julmys helt enkelt :D kanske baka lite julgodis oxå :) myspys! <3

ha det gött allihoppa! :D puss <3
 bästa vän <3 (emelie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0