oncontextmenu="return false"

Stockholm & Shopping

kul att se att så många hittat hit :) tar en paus i pluggandet och skriver om stockholm och visar bilde :)

på lördagen när vi kom upp gick vi och shoppade lite och åt lunch. sedan tog vi oss ut till familjen mattes och myste där hela eftermiddagen/kvällen! :) pratade, skrattade, lekte och busa med felix och titta på dexter :)
på kvällen blev det middag och tv-mys :)

på söndagen gick vi upp och åt frukost och sedan gjorde vi oss klara. jag fick hålla lilla söta dexter :) vi tog oss även en tripp till sickla köpcentrum för mer shopping. (köpte ingenting här) och så blev det en fika och lunch här. sedan åkte vi hem och då träffa syster en kompis och jag busade med felix :) sedan kolla vi på någon film, vet inte vad den heter. men den var väldigt bra iaf :D sedan sa vi hej då till jonny, som skulle jobba dagen efter.

på måndagen gick vi upp och åt frukost och gjorde oss klara. sedan gick vi med Felix till dagis och sa hej då till honom! sedan gick vi hem och tog det lite lugnt. sedan gick vi på lång promenad med Victoria och Dexter på 1,5 timma. men det var väldigt fint och mysigt. fast det var kallt ute ;) sedan när vi kom in blev det lunch och lite mys med victoria och dexter innan vi gick till bussen och åkte in till stan. där gick vi och shoppade lite till innan vi tog oss en fika innan vi satte oss på tåget och mötte upp mamma i göteborg :)

TACK för dessa toppen dagar :D haft det jätte bra! :) här kommer bilder på shoppingen :)

 mascara, sak till min foundation och kräm till ansiktet.

 kofta från gina tricot

 spets trosor från gina tricot

 tunnare halsduk från gina tricot

 bh från H&M

 örhänge från ur och penn

 plånbok från monki

 plånboken från monki 

detta var det jag köpte i stockholm och jag är super nöjd! :D 
fick även köpt lite julklappar, bara mamma och pappa kvar nu! sedan är jag klar med alla :D så himla skönt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0