oncontextmenu="return false"

sovmorgon....

god morgon!
sitter i soffan i skolan med Emelie och väntar på att vi ska börja. sovmorgon till 10.20....
när vi börjar sedan har vi matte prov! proven bockas av nu bara.
fick skickat in en uppgift igår :D så nu har vi prov idag i matte och ett imorgon i matte och sedan en hemtenta som ska in senast fredag. sedan ska även valpapprerna för inriktrning och sånt in i veckan. ska försöka få med dem imorgon :) just nu sitter jag bara och läser lite bloggar och sånt :)

idag är en lång dag i skolan och är hemma vid 5... då ska jag äta och plugga! ska även försöka ta mig ut på en promenad :) hade varit härligt! men ska försöka bli klar med hemtentan så jag kan få skickat in den :)

det blir även å titta på tv ikväll. sista avsnittet för i år med bonde söker fru :( säsongen slutade förra veckan men idag är det bröllop :D men vi hörs ikväll när jag kommit hem! imorgon är det kladdkakans dag! :)

ha det gött och släng gärna in en kommentar! :D nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar :) 1 timma å 20 min kvar tills vi har matteprov... usch! men det kommer säkert gå bra :) puss <3

image description love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0