oncontextmenu="return false"

rubriker....

nyss kommit hem och ätit middag. nu tittar jag på one tree hill med syster :)
ikväll efter pingisen blir det å se på julkalendern! :) så himla bra :D

matte provet idag kändes som det gick väldigt bra :) bättre än igår iaf! men imorgon får vi resultatet och proven sätts ihop. så får hoppas det går bra iaf :) slutar vid 12 och spenderar 1 timma i ua med bästa då <3 sedan hoppas jag (tror vi båda) av i varekil för att gå till sportlife och träna i 1,5 timma typ :D sköönt!

och efter det blir det städa och sätta ut tomtar på rummet å så :) ska även se julkalendern, någon bra film och svenska hjältar galan :D najs!

förrästen, idag på kommunikations lektionen såg vi på en film - wild child (många tänkte på en film, men det var inte den. utan denna var mycket äldre) den var väldigt bra men otroligt hemsk ! ska se klart den imorgon :D

men idag har jag gjort sista provet och pluggat det sista på detta ÅRET ! :D så himla skönt!
vi hörs efter träningen :) då jag berättar om vad vi gjorde på träningen :p hehe :) puss <3

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0