oncontextmenu="return false"

några väldigt gamla bilder :)

farmor kom ut till mig och cecilia en sväng :) så vi titta på lite bilder :D så hittade lite gamla bilder på den gamla datorn, så jag tänkte att jag kunde dela med mig av några bilder till er :)

världens bästs syster <3 (min födelsedag för några år sedan)

jag älskar dig din tok <3

turkiet för flera år sedan. vi båda var väldigt blonda, jag är inte det minsta blond idag och syster är mörk idag. :)

jag, tagen för några år sedan :)

jag påväg till bussen med systeryster i typ 6:an. väldigt gammal bild :p

jag älskar å titta igenom gamla bilder, som man verkligen minns när dem är tagna :) puss! ha en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0