oncontextmenu="return false"

myys!

sitter i soffan och tittar på one tree hill med min one pice på :) om 30 min kommer mamma å pappa ner så ska vi se på programmet med "Foppa". men innan det ska jag hämta mig lite te och lite mat :) najs! :D

imorgon är det tisdag och då ska jag va hemma och ta det lugnt och mysa med systeryster ! :D blir nog en promenad fram till farmor också och så på kvällen blir det PINGIS i 2 TIMMAR :D SÅ HIMLA UNDERBART !! :D gah, vad jag längtar :D (nu är det bara 1 vecka kvar till jag opererar min tå....)

     lite bilder jag tog precis ! :)

funderar på att köra en frågestund, men kommentera :D skriv vad ni vill jag ska skriva om, ska jag köra på en frågestund? kommentera vad ni tycker :D puss ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0