oncontextmenu="return false"

Musik - det underbara

jag älskar musik. lyssnar väldigt ofta på musik :) minst 1 gång om dagen typ :) så nu tänkte jag dela med mig av lite musik som jag lyssnar på :D
jag lyssnar väldigt mycket på Eric Saade. älskar han! han har så otroligt bra röst :)
den 18 april åker jag och fina Evelina till Göteborg, till liseberghallen för att lyssna på Erics turne :D åh, vad jag längtar dit !! ska bli så himla skoj å se han igen :D såg han i somras 2 ggr. en gång på hans turne (på liseberg) och en gång när han var med på lotta på liseberg :D han har så otroligt fin röst !! :D



men även Molly Sandén sjunger väldigt fint :) älskar hennes nya singel! :D och hon ska va med i melodifestivalen, så himla skojj ska det bli :D hoppas hon också får vinna den :)



nu ska jag fortsätta mysa till one tree hill med syster! :) ♥ Pusssss! ♥

Kommentarer
Postat av: Moasaadejed

Du är inte ända som lyssnar på Eric! Jag lyssnar typ 5ggr på hans låtaar innan jag somnar!

2011-12-31 @ 22:57:56
URL: http://erickhaledhot.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0