oncontextmenu="return false"

lektion i skolan

har engelska lektion nu, men sitter i bibblan och pluggar med emelie och jennifer ! :)<3
elr egentligen har vi engelska men vi har ingen lärare och vi fattar inte hur vi ska göra, så vi gjorde svenska istället. fick gjort en hel del på den och nu har jag precis ändrat desginen här. vad tycks? :D

lunch strax och då är det julbord. gott! sedan naturkunskap och då har vi prooov :( usch! det man får på detta prov blir sedan slutbetyget.... hoppas det går bra !! :D

sedan blir det hem å plugga. källkritiken och lärande och utveckling. sedan är det träning och lussefika :) inte säkert det blir någon tidigt träning idag... hade varit kul å tränat tidigt, men skolan går först! Men ska plugga en massor när jag kommer hem så att jag kanske hinner det..

kommer ett inlägg ikväll tror jag om Stockholm :) lägger upp bilder på min shopping senare i veckan :D och så kommer bild på min jul och nyårs klänning någon dag också :) men nu ska vi kila å äta! puss <3

 bästa syster <3

läs min bästa väns blogg: http://emeliejansson.blogg.se/ !!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0