oncontextmenu="return false"

julmys ♥

kollat one tree hill, städat, lagt ihop tvätt + in i gaderoben, fotat, ätit middag, adventsmys med familjen ♥ sett på julkalendern oxå, så himla bra och spännande är den nu ! längtar tills jag får se morgondagens avsnitt :D  det är ungefär såhär min dag har sett ut. lite adventsmys med familjen precis, love ♥ nu lite oth med syster ♥
men visar bilder från min dag, ungefär såhär har min dag sett ut i bilder;

                              jag älskar er min underbara familj ♥ ni är dem bästa som finns! love ♥

p.s. här kommer ju en hel del bilder, men har en mobilblogg där jag lägger upp lite mobil bilder oxå :) för att jag tycker det är kul typ. så titta in min mobilblogg :) (men denna bloggen kommer det upp massa bilder på ändå)
imorgon är det skola igen! nu räknas dagarna ner till jullov ! :D onsdag slutar viiiiii :D love! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0