oncontextmenu="return false"

julklappsbyte...

julklappsbyte med fina vänner :D var en mycket trevlig kväll! :D TACK! :D och tack för julklapparna :) fotade lite under kvällen, så här kommer mina bilder :) någon bild är kanske emelie jo's, hon skicka ngn till mig nämligen :) men tack för en super trevlig kväll med mycket skratt :D

 det bjöds på god tacos :)

 dem vackra "Varekils IF" skedarna ;)

 alla fina julklappar :)

 mina julklappar. TACK! :D är super nöjd! :)

 mycket fint halsband av emelie ja :)

 fin tomte av evelina :)

 en bok av emelie jo? :) (kommer inte riktigt ihåg vem jag fick vilken bok ifrån :()

 en bok av evelina? :)

 en bok av emelie? :) (kommer inte ihåg vem av dem dock) haha, känner att jag har långt minne nu :p

 fint julkort av emelie jo :)

 insidan av julkortet från emelie jo :)

 en av deras tuffa julgranskulor :D

 vi spelade spel "upp till bevis" - ett riktigt roligt spel :D många skratt blev det :)

 emelie ja och evelina "kropp mot kropp"

 emelie ja, emelie jo och evelina :)

 ni är goa ni knäppisar <3

 jag och emelie jo i kropp mot kropp :)

 syster kom och besökte oss och hade med sig julklappar. här är min julklapp :) i min var det:

 i var det en lapp där det stog att jag får mina julklappar på lördag ;) du är rolig å underbar du syster <3

 medans dem andra fick en skål med skumtomtar ;) men jaja, jag får mina julklappar på julafton av henne :D

 mina tre underbara vänner jag bytte julklappar med idag :) <3

 syster kom på besök innan hon hämta oss :)

 som avslutning, en bild på mig :)

skolan i 30 min först och sedan till stenungsund å fixa en sak med emelie! var kul å få säga hej då till dem i klassen som var där idag iaf :) sedan så åkte jag å emelie hem till mig, kolla på julkalendern, satt vid datorn, åt tomte-gröt, pratade, hjälpte syster å så :) sedan åkte vi med evelina till emelie och hade en toppen kväll :D tack så himla mycket för denna underbara kväll ! :D nu taggar jag inför morgon dagen ! :D imorgon vid 10 åker jag till göteborg å liseberg med emelie och emelie :D kommer bli underbart !! :D hemma vid 17 tiden och då kan jag blogga igen :) kommer nog inte blogga under dagen, men jag kan försöka ta en massa bilder som jag kan visa er här på bloggen sedan :) men nu ska jag sova och tagga inför morgon dagen! pusssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0