oncontextmenu="return false"

julklappar + julklappshelgen

tänkte berätta lite vad jag fick i julklapp :) jag är supernöjd med alla :D har visat lite bilder på vad jag fick och det kanske kommer bättre bilder, men det kommer efter hand i sånna fall. ska visa bild på bästa julklappen oxå :D men det kommer bilder på den på kanske onsdag? ska försöka få upp bild på den då :)

men detta fick jag i julklapp iaf:

* tröja
* 2 st ringar
* 3 st armband (good works, och två andra)
* halsband (med ett J på)
* pengar
* presentkort på gina tricot
* body lotion
* godis
* handduk
* pulver till håret
* premúnation på valfri tidning
* smycke-träd
* i julklappas spelet vann jag en alladin ask
detta var nog det jag fick i julklapp. kan inte komma på något mer nu :)

tänkte nu berätta lite om helgen;
julafton: det blev frukost med mamma och pappa och öppna julklappar. sedan åkte vi till farmor och farbror börje, sedan till farbror sture och gissela och efter det till farbror tore och anki för att önska god jul :D sedan så tog jag det lite lugnt, duscha och gjorde mig i ordning. sedan kom mormor, moster anna-lena och kusinerna vilma och oscar. vi drack glögg å myste till kalle anka och efter det kom syster hem och då åt vi julmat. efter det tog vi det lugnt och fikade sedan och då öppnade vi alla julklappar :D sedan spela vi ett spel som kusin vilma fick i julklapp. efter det åkte jag, pappa och syster fram till farmor och önskade alla där god jul :) sedan när vi kom hem hade janne kommit oxå och då spelade vi julklappsspelet och hade det trevligt :D när dem hade åkte tittade vi lite tv - sällskapsresan ínnan vi somnade.

juldagen: vaknade och åt frukost och tittade på "så mycket bättre" med mamma och pappa. sedan så blev det lite one tree hill innan jag hoppa i duschen och gjorde mig i ordning för att så fort syster kom hem åka till familjen ryling (emma, simon, kristina och mikael) dit även anna-lena, janne, oscar, vilma och mormor kom. vi åt mycket god mat, pratade, skrattade, åt eferätt, bada i deras jacuzzi (?) och sedan såg vi på tv och myste innan vi åkte hem. då gick jag å sov direkt för jag var så himla trött :p 

annandagen: idag vaknade jag och åt frukost. tittade lite one tree hill innan jag hoppa i duschen och gjorde mig klar för att åka till församlingshemmet för "släktträff/fira jul med pappas syskon" vad man nu ska kalla det. var iaf alla pappas syskon + farmor och några kusiner :) var mycket trevligt med god mat, trevligt folk, skratt och mycket prat :) så himla skoj å få träffa alla :D 
kom hem för en stund sedan och satte mig då och kolla one tree hill :) 

har inga bilder från detta, har någon bild på min outfit jag hade på julafton tror jag. ska kolla om pappa har några bilder, om han har det slänger jag nog upp några här på bloggen :) slänger upp bilderna på mina julklappar igen :D och min absolut  bästa julklapp ska jag berätta om och visa mer bilder på, kommer nog på onsdag :) då jag även ska göra ett litet speciellt inlägg här :) men det får ni se då! :D pussssss <3

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description tröjan, ringarna (två av dem) armbandet och halsbandet är nytt :)

ikväll ska jag se mer one tree hill och så kommer något om "Foppa" som jag ska se på med mamma och pappa :) ha det gött!

statistiken har höjts väldigt mycket idag! ni som läser kan väl slänga in en kommetar så jag får veta vilka ni är :D om det är många som läser och kommenterar, kan det ju bli en frågestund :) tack på förhand! :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0