oncontextmenu="return false"

Julafton imorgon :D

Har precis varit i affären med mamma å nu ätit pannkakor! :) gott :) julmusiken är på, det är färdigstädat och snart läggs klapparna under granen :D åh, vad jag längtar tills morgondagen :) ikväll Bingolotto - mys med familjen :D hoppas på stor vinst :D

Kan passa på att berätta redan nu att det nog inte blir så mkt bloggande under jul. Kommer kanske något bild inlägg då å då. Men på tisdag lovar jag att berätta om julen och visa bilder :D
Imorgon är vi här med Anna-Lena m.familj och mormor :D
Juldagen hos mammas bror med den släkten :D
Annandag i församlingshemmet med dem på pappas sida :D men ska slänga upp ett god jul inlägg imorgon + min outfit imorgon :) sedan kanske det kommer något mer inlägg, men så mycket mer blir det inte under dessa dagar. Men något ska jag försöka hinna med. Ha en bra helg! Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0