oncontextmenu="return false"

Julafton <3

Haft världens bästa julafton :D<3
Tillbringa hela dagen med nära å kära <3 och det gör jag imorgon och på måndag också :D <3 helt underbart !!<3

Fått massa julklappar och på typ onsdag kan jag försöka visa er alla julklappar :) kanske hinner imorgon?!? Ska få upp dem här så fort som möjligt iaf :)

Ska visa min bästa julklapp oxå :) fick en så himla underbar julklapp av syster <3 älska den från första början !!<3

Fått smycken, naglack, kläder, pengar, presentkort, ska även få skidjhjälm å skidglasögon av mamma å pappa, men det får jag va med å välja själv :)
Jag är super-nöjd med alla julklappar :D

Nu taggar jag inför morgon dagen som består av en lugn förmiddag för att sedan åka till kusinerna för att ha en "julafton" till och ha det toppen trevligt :D ska även bada i deras jaquzi(?)

Men nu ska jag mysa lite med familjen innan jag somnar och smsa med fina vänner :) även planera nyår lite! :D puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0