oncontextmenu="return false"

Jul på liseberg - bilder

var på "jul på liseberg" med emelie och emelie :D en mycket bra dag !! :D <3 kom hem å städade lite granna och titta på julkalendern. nu sitter jag å äter glass å tittar på one tree hill med syster :) här kommer några bilder från dagen;

image description jag påväg till bussen :)



 emelie och emelie <3



 stjärnvinst (hon vann typ direkt)

 emelie å sin stjärnvinst :) grattis! :D

 det blev en varm choklad där :)



 fick ett fint julkort av emelie jo idag :) TACK! :D

 köpte 3 äggkoppar (3kr st) till mamma, pappa och cecilia idag på liseberg som dem fick förut :) köpte även kola till oss ! :)

idag tog vi även in granen. vi har inte klätt den ännu, så det kommer bild under morgon dagen på den. vet inte om vi klär den ikväll eller imorgon. beror på när pappa hinner, men jag visar bild efter det iaf :)
imorgon vet jag inte vad som händer. slå in den sista julklappen, bara 2 dagar kvar till julafton nu :D sedan med mamma å handla mat och med syster å lämna julklapp till några kompisar :) sedan ska vi spela bingolotto å mysa hela familjen! :D får se vad som mer händer imorgon, blir väl något one tree hill avsnitt och julkalendern! :D ha en trevlig kväll! :) PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0