oncontextmenu="return false"

i bilen

idag får jag köra på tidsinställda inlägg, då jag inte är hemma på förmiddagen :) men det kan ju bli lite upptadering ändå, tycker jag iaf :p så det är tur att tidsinställda inlägg funkar ;)

nu sitter jag förmodligen i bilen påväg till Allum. ska shoppa med familjen :D
jag ska titta på; skidhjälm, skidglasögon, termobyxor och en tröja på gina tricot :) men jag visar bild på min shopping från idag och igår ikväll! :)

ikväll ska jag mysa med familjen bara och försöka sammanfatta år 2011 med bilder och text :) månad för månad! :) får se hur det går ;) hehe!

men jag hoppas ni får en lika bra dag som jag ska hoppas jag får :D
tänkte att jag ska slänga in lite "dagens fråga" ibland.

vad ska ni göra imorgon, nyår? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0