oncontextmenu="return false"

Hemma!

äntligen hemma! ska bli så himla skönt och sova i min säng inatt :D fick fixat designen lite (hade denna design när jag bloggade på blogg.se innan) men jag ska byta så fort jag hinner. blir väl i veckan någon gång. imorgon blir det upp tidigt till skolan! pratar just nu med två fina vänner på fb :)<3 men nu ska jag titta på två avsnitt av julkalendern. så himla bra :D slänger upp på bilder från stockholm :) visar bilder på min shopping i veckan någon gång. förmodligen till helgen då det är prov å inlämning nu alla dagar... men snart är det jullov :D men ska det bli en jul utan snö ??? det hoppas jag verkligen inte !! så nu hoppas jag snart snön kommer :D ha det så bra så hörs vi nog imorgon :)  love <3

 jag ( från när syster och jag myste i stan i väntan på tåget. blev lite shopping samtidigt )

 världens bästa syster ! love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0