oncontextmenu="return false"

god natt fina läsare ♥

nu ska jag gå och sova! så jag är pigg imorgon :) god natt och sov så gott! :D ♥
idag blev det besöksrekord här på bloggen, mycket mycket roligt att många läser :D kommentera gärna också :) och VÄLKOMMNA alla nya läsare :D (och gamla såklart) ♥

imorgon åker nog jag och syster till stenungsund och möter upp mamma för en fika hos mormor. sedan en tripp till torget för att kolla lite på rea:n :D ska köpa ett armband på guldfynd. ett till good works armband, fast svart :) sedan ska jag kolla på en tröja på gina tricot också :) fick ju presentkort där :p
hoppas även jag får mina ringar imorgon :D annars får jag nog dem på fredag :D hoppas hoppas! vill ha dem innan nyår, så att jag kan ha dem på nyår :)
men om det inte blir stenungsund imorgon, eller om jag hittar detta så får jag kolla på fredag.
på fredag åker hela familjen till allum för att shoppa på rea:n :D men då ska jag få skidhjälm och skidglasögon (försenad julklapp, eftersom jag får vara med och välja) och så ska jag köpa termobyxor då :D men mer om det senare! på fredag kväll kommer nog bilder på min shopping också. om jag hittar något då :)

 älskade syster och jag innan hennes bal ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!

Sugen på att börja tjäna pengar? Vill du få 100kr per besökare på din blogg? Svårt att tro va? Jag kunde inte heller tro på de. Men nu vet jag, att det funkar. Jag har själv tjänat ett par tusen lappar. Tryck här för att läsa inlägget om det : http://juliaofsweden.webblogg.se/2011/december/tjana-pengar.html#comment

har du några frågor eller funderingar över det, kan du gärna kommentera och fråga. jag hjälper dig!

2011-12-28 @ 21:16:14
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: emelie

jennnyyy! saknar dig fining!

har inte träffa dig på evigheter...

puuss

2011-12-28 @ 23:30:57
URL: http://memelieee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0