oncontextmenu="return false"

god morgon

tittar på one tree hill med syster nu, ska se julkalendern sedan också!
idag ska jag även städa och slå in julklappar :)
ska försöka ta bilder idag också, visar ikväll då :)
ikväll blir det 4:de adventsmys med familjen <3

ska som sagt försöka fota massa idag, så att
bilder får sammanfatta min dag idag :)

åh, jag längtar tills onsdag och torsdag :)
och JULAFTON såklart :D

men på onsdag är det julavslutning, i skolan 1 timma typ.
sedan tar jag och bästa vän tåget till stenungsund för att
jag ska hämta en julklapp. sedan tar vi bussen hem och
då äter vi tomte gröt å har det mysigt bara <3
sedan åker vi till en fin vän med en annan fin vän och delar
ut julklappar :) har en liten mini julafton. myspys på hög nivå <3
på torsdagen åker jag till göteborg och liseberg i några timmar
med dessa underbara tjejor <3 så himla skoj ska det bli :D <3
love you all <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0