oncontextmenu="return false"

glömde berätta...

.. ja, jag har glömt och berätta en sak :)
idag fick jag ett brev ifrån läkarhuset i Stenungsund.
2 januari 2012 ska jag dit och operera min tå :D
kanske inte låter så kul, men jag har nageltrång och
haft det i flera år. opererat dem några gånger, men
det har kommit tillbaka. i början av året operera jag
höger stortå och den blev bra. dem gjorde på ett
annat sätt. men den blev bra :) det var sjukt jobbigt
och gjorde ont, men det funkade :D
så nu ska vi göra på samma sätt fast med vänster,
kommer bli sjukt jobbigt igen och säkert göra ont.
men det är förhoppningsvis sita gången !!
och jag hoppas den blir bra då :D ska bli
skönt å få gjort det innan skolan börjar !!
innan det är en massa pingis igen.. nu kör vi !
nu ska min vänstra tå också bli bra !!! :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0