oncontextmenu="return false"

designen

valde att göra ny design här på bloggen :) headern är samma bild, fast ingen text på nu. och sedan så är det inte samma. grunden är från en design jag ladda ner på designadinblogg.se, hitta lite designer där och ladda ner en som jag hade som grund :p så ja, nu är designen på bloggen ändrad :) och jag är nöjd! :D

 men vad tycker ni mina fina läsare? :) skriv i kommentarsfältet vad ni tycker :) alltid kul när ni kommenterar! :)

 love you sister <3

nu ska jag fortsätta se på one tree hill med syster! :) snart ska vi fixa fram lite gott å så till bingolotto. 30 min kvar tills det börjar :D ska bli kul, och Molly Sandén är med och sjunger också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0