oncontextmenu="return false"

designen

har ändrat designen nu, men har fortfarande samma header. en bild på mig och min älskade syster <3
har även ändrat kategorierna här i bloggen :) fortsätt gärna läsa och kommentera! :D


har precis tittat på "21 Peter Forsberg". tycker det var väldigt bra! tycker så himla synd om honom att han har haft så himla mycket skador. tror han hade fortsatt om han inte haft alla dem skador. han var väldigt duktig. så himla synd bara att han hade så många skador :(


idag är en dag då jag minns dig extra mycket ! idag skulle du ha fyllt 86 år, men det får du inte uppleva med oss... jag saknar dig otroligt mycket! GRATTIS ännu än gång bästa farfar :) jag älskar dig och du har en speciell plats i mitt hjärta och du kommer alltid att ha det !<3



tittar nu på one tree hill och väntar på systeryster så att hon kanske kan titta med mig?! :) är på säsong 5, inte så jätte bra. men jamie är så himla söt :D

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0