oncontextmenu="return false"

dagen i text

idag har jag:
- varit i skolan (blev godkänd på matte provet :D underbart !!)
- varit på torp och handlat dem sista julklapparna. nu är jag klar :D (elr jag har julklappsspelet kvar + 1 till)
- slått in lite julklappar (ska slå in resten på söndag, kunde inte slå in dem till syster då hon var med)
- tagit lite kort
- städat rummet
- satt ut tomtar
- lagat mat
- städat lite mer än mitt rum

och ikväll ska jag:
- se på en film (raise your voice tror jag)
- se på julkalendern
- äta lite godis
- myspys med mamma å pappa <3
- fixa den sista julklappen
- se på svenska hjältar galan
- sova :)

och imorgon ska jag baka julgodis med syster, ta det lugnt och träffa finaste Evelina en stund :D så himla najs! ska försöka ta lite bilder då, så jag har lite nya kort och visa er då med :) men ska lägga över bilderna från kameran strax. så bilderna på alla tomtar på mitt rum kommer då och några till. plus att ett outfit-inlägg kommer :) men det får ni strax! puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0