oncontextmenu="return false"

bilder

här kommer bilder från dagen, från när vi baka julgodis typ :) lägger även upp en bild på filmen jag och Eve såg :) fotade syster förut, men dem bilderna kommer inte idag, kanske någon annan dag :p
Eve var här i några timmar, vi såg på film - hur många lingon finns det i världen. myste och pratade :)
men slänger upp bilderna medans jag väntar på mamma och pappa ska komma hem :)

             

här var bilder från dagen :) ljuset har syster stöpt för några veckor sedan och kalendern är min choklad kalender. sedan är det bild på mina naglar jag å syster målade idag :) även bild på filmen vi såg ikväll och från när jag å syster baka julgodis :)

sitter nu och tittar på one tree hill, äter lite choklad och dricker julmust. snart kommer mamma å pappa hem, då ska jag prata med dem lite och sedan lägga mig och läsa vecko revyn innan jag somnar :) trööött!
imorgon blir det en lugn dag, städa, slå in julklappar å one tree hill + 4 adventsmys med familjen :) love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0