oncontextmenu="return false"

bästa julklappen ♥

bästa julklappen fick jag av syster ♥ hon hade gjort en "liten bok" med bilder och text till mig :) åh, den var så himla fin ! jag älskar den verkligen :D ♥ så tog kort på den för att visa er :)

 framsidan "älskade syster"

 "Du kommer alltid vara min lilla J ♥"

 "Te amo ♥"

 "Du är det bästa jag har ♥"

 "Syskonkärlek ♥"

 "Jag älskar dig Jenny!"

blev så himla glad för denna julklapp :D du är helt underbar, jag älskar dig ♥
som tack för denna, så kommer det ett inlägg här i bloggen i veckan, med bilder och text om världens bästa syster ♥ tänkte tillägna ett inlägg till min fina syster här i bloggen. visar även lite bilder på oss då :)♥ det blir som ett tack för denna otroligt fina julklapp :D ♥ men det kommer nog på fredag kväll. möjligtsvis torsdag kväll. :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0