oncontextmenu="return false"

annandag

tjenixen!
Sitter just nu och tittar på one tree  hill och ska stra hoppa in i duschen och göra mig i ordning! :) ska fira "jul" med pappas syskon idag :D så måste göra mig klar nu :D

fick pengar av morfar i juklapp, nu har precis klickat hem 2 ringar från style by tyra. ska till mellandagsrean i veckan med familjen, och då ska jag köpa ett good works armband för pengarna oxå :D blir nog ett svart :) bild kommer senare när jag fått det! ska visa bild på julklapparna någon dag oxå :)
när vi ska till mellandags rean ska jag även få köpa skidjälm och skidglasögon :D (fast det är julklapp från mamma och pappa) ska köpa en tröja för ett presentkort jag fick av mormor oxå :)
sedan ska jag spara mina pengar till ett objektiv till min kamera tror jag ;D men ha det gött! nu måste jag göra mig klar :) slänger upp en outfit bild om det funkar från mobilen :) puss <3


bilder på mina julklappar :) bättre bilder någon annan dag :D
image descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0