oncontextmenu="return false"

älskade syster ♥

tog fyrhjulingen ut till vattnet förut med syster och fotade :D sedan blev det några stopp på vägen hem. vi stoppa och prata med Bettan och sedan hos Gissela och efter det hos farmor :D mycket trevligt! :)
men jag lägger inte upp alla bilder, (vi tog rätt så många) men jag kan visa er några :)

 ♥

 ♥



 jag älskar dig så himla mycket ♥

 du är den bästa jag har ♥

 ♥



 gah, du är helt underbar din knas ♥

 ♥







ni fick se lite bilder iaf :) ska snart lägga upp dem få bilder jag tog på julafton! :)
ska nog också byta header :) har ju lite nya bilder från idag :p ♥

precis ätit middag och nu tittar jag på one tree hill med syster innan träningen börjar! :D ♥ pussss ♥
släng gärna in lite kommentarer så jag får veta vilka som läser :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0