oncontextmenu="return false"

20/12 - bilder

tjenare!
idag har jag varit i skolan, lagat mat, plockat i å ur diskmaskinen, druckit te, kollat one tree hill, pratat med fina vänner, städat lite, målat naglarna, tänt ett ljus (datum-ljuser), bytt skal på mobilen och hämtat hem våran julgran :) anna-lena, janne och vilma var nyss här på en liten fika å lämna lite julklappar :) trevligt å få prata med dem en liten stund :) men här kommer bilder från dagen;

 ett av ljusen jag gjorde på pysslet idag :)

 min smällkaramell jag gjorde på pysslet idag :)

 fick ett väldigt fint julkort av Jennifer. tack så mycket gumman !:D det var jätte fint :D♥

 julkortet jag gjorde till Jennifer :)♥


 jag, vid frukostbordet imorse :)

 jag när jag drack te :)

 mitt jordgubbs-te, så himla gott :)♥


 fick ett julkort på posten av Emelie idag, tack så himla mycket gumman !:D ♥

 en av våra tomtar  vi hade i köket :)

 mitt andra ljus från julpysslet idag :)

 mina ny-målade naglar, samma färg igen. dem är fortfarande röda :) tyckte det passa bra till jul :)

 mina naglar :)

 lånade systers mobilskal, detta skal jag har nu :) innan hade jag mitt färjestad bk 's skal :)

 topp lacket + naglacket :)

 tände datum ljuset idag också :)

 våran julgran :) (dålig bild! men slänger upp bättre bild på torsdag kväll när vi tagit in och klätt den :))

 en fin julblomma vi hade uppe :)

 syster och jag !♥ julklapp vi gav till mamma och pappa för 2 år sedan :) ♥

 en bild jag tog förut idag på mig :)

nu ska jag titta lite mer på one tree hill innan jag hoppar in i duschen för att sedan dricka en kopp te :) mycket gott! :D hihi. pussar <3 (kan inte lova att jag bloggar mycket imorgon, har skolavslutning först. sedan åker jag å emelie till stenungsund och sedan hem hit å äta å se på julkalender + film och sedan till kompis med en annan kompis för att byta julklappar :) men jag ska försöka fota en del imorgon så att jag iaf kan visa lite bilder :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0