oncontextmenu="return false"

2011, ett helt underbart år ♥

nu ska jag sammanfatta år 2011, med text och lite bilder. använder ju bara skoldatorn, så när jag skulle leta bilder, så var det svårt och komma på vad man gjort under 2011. men en sak vet jag, och det är att detta har varit ett av dem bästa åren ! fått spendera detta år, med älskade familj, fina släkt, underbara vänner ♥
men, här kommer en sammanfattning, månad för månad med text och bild :) hoppas ni haft ett bra år, 2011 :D♥

JANUARI

jag kommer typ inte ihåg vad jag har gjort i januari..
jag vet att jag promenerad och var ute och lekte i snön med bästa syster ♥
sedan vet jag inte så mycket mer ! (usch, vad dåligt minne man har ibland)


FEBRUARI

kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde i februari heller...
men en sak vet jag, och det var att jag märkte att 9:an började gå mot sitt slut..
om bara några månader skulle klassen, 9c ♥ splittras :o
det var jobbigt. det var världens bästa klass ♥
hade världens bästa vänner i den ♥♥♥♥

i februari började man även fundera på gymnasivalet.. gjorde mitt val då oxå,
och det var tufft. det var inte lätt! man visste inte vad man ville välja... svårt var det!

en av världens bästa tjejor ♥ tack för att du alltid finns där för mig Ida ! ♥
(bilden är tagen i skolan någon dag i mars  tror jag, men bilden hamnar här ändå)


MARS

I mars månad så fick jag mina glasögon.
jag spenderade tid med mina underbara vänner,
b.la. finaste emelie blad ♥ tack för att du alltid finns för mig tjejen! :D♥
jag var också och bowlade med min bästa vän, emelie ♥

vi var oxå på klubbresa i Karlstad :) bästa klubben, varekils if ♥

bowling:



finaste emelie blad ♥


jag i mina glasögon :)


APRIL

I april fyllde bästa syster år! hon blev hela 19 år :o ♥
även student och bal planerades för henne!
världens bästa syster verkligen ♥


jag var också i polen med världens bästa klass ♥
9c ♥ jag saknar er så himla mycket! bästa klassen - 9c ♥



MAJ

spenderade en sista månad med klassen...♥
spenderade sista månaden i samma klass, med mina två bästisar ♥
slänger upp en bild på mig, emelie och evelina ♥ (mina två underbara bästisar)


JUNI

i juni hände det mycket som jag minns ;) hehe.
- syster hade sin bal
- syster tog studenten
- jag slutade 9:an
- var på liseberg och lyssna på Eric Saade med fina Evelina ♥
- var på lotta på liseberg med fina Evelina ♥
- syster åkte till grekland, så jag skanade henne massor ♥
- firade midsommar i ystad med fin släkt ♥

systers bal ♥




systers student ♥



min skolavslutning, 9:an :)


Eric Saade på liseberg med Eve ♥




Lotta på liseberg med Eve ♥





Midsommar i Ystad ♥



JULI

kommer inte ihåg så jätte mycket från juli månad.
men jag kommer ihåg att jag fyllde 16 år :)
vi var ut på sjön väldigt mycket ! :)
världens bästa syster kom hem från grekland :D♥
hela familjen var på husbilssemester :D♥

husbilssemester ♥




AUGUSTI

världens bästa farmor fyllde 85 år ♥
började gymnasiet, Handel :)
grillade med finaste tjejorna ♥
var på liseberg och vann stjärnvinst :D♥
var på pingisläger i ED :D♥

grillning med tjejorna ♥


en outfit bild från skolan :)


pingisläger - ED ♥


stjärnvinst på liseberg :D


SEPTEMBER

- Var i arrvika och spelade serie-spel :D♥
- vi tog skolfoto i skolan :)

från arrvika ♥


skolfoto :)


OKTOBER

- jag bytte klass ifrån HA11A till BF11B ♥
- det var höstlov, då bowlade jag med fina vänner ♥
- världens bästa pappa fyllder år ♥

BF11B ♥


HA11A ♥


NOVEMBER

- världens bästa mamma fyllde år ♥
- jag var ute och fotade :)
- det var en massa pingis :)♥

jag, när jag var ute och fotade :)



DECEMBER

- i december firade jag jul, med världens bästa familj, släkt och vänner ♥
- fick efterlängtat jullov! :D♥
- fotade med syster ♥
- var i stockholm med syster ♥
- träffade jonny, victoria, dexter och felix :D♥
- var på IDOL med Emelie :D♥
- var på "jul på liseberg" med två fina tjejor ♥

idol ♥


fota med syster ♥


julafton med finaste familjen ♥



jul på liseberg, med fina vänner ♥


stockholm, med bästa syster ♥





men innan 2011 är slut, ska jag fira nyår med världens bästa vänner ♥♥
jag hoppas ni haft ett minst lika bra år som mig :D 2011, har varit ett underbart år ♥

nu blickar vi fram emot 2012 oxå, som bjuder på:
- skolan, BF11 ♥
- massa pingis (serie-spel, klubbresa, plus annat kul inom pingisen)
 - operera min tå för nageltrång IGEN !! :( (det gör jag på måndag)

sedan händer en massa mer :) men det märker ni eftersom om ni fortsätter läsa :D pussss ♥
tack för att ni kommenterat och läst min blogg! :D jag hoppas vi syns här nästa år oxå :)♥


Kommentarer
Postat av: emelie

älskar dig gumman <3

2012-01-01 @ 03:04:59
URL: http://memelieee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0