oncontextmenu="return false"

19/12 - bilder

här kommer lite bilder från min dag :) ska försöka fota imorgon också :D skola - pyssel (kanske kan ta bild på mitt pyssel) och sedan hem å ta det lugnt. kanske ta en promenad? men det blir kanske lite bilder iaf :)

 tog på mig min one piece när jag kom hem :) så himla mysig är den! ♥

 snart kommer tomtern, bara 5 dagar kvar nu :D längtar så himla mycket nu !♥

 tände datum-ljuset :) vi låg efter bland dagarna lite, men nu är vi nästan ikapp. dagens ska brinna ner nu bara. men det blir inte idag. myspys !♥

 såg på julkalendern ! :) så himla bra är den, jag älskar den i år :D (hehe, pappa fråga mig förut hur gammal jag var ;)) julkalendern = mys !♥

 lite julklappsinslagning :) med julmysig ur mobil-högtalaren ! underbart ! ♥

 julklapparna igen. älskar å slå in julklapparna, speciellt till julmusik ! myyyysigt !♥

 julklapps-sakerna :D (förutom musiken) ♥

 min fina julklapps strumpa :) ♥

 kan det inte komma lite julklappar i den nu? ;) hihi. ♥

 jaag :) ♥

juulmusik ! en av låtarna som jag lyssnade på förut när jag slog in paket :) ♥

 Magnus Carlsson och Molly Sandén - Julens tid är här ! :) så himla bra :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0