oncontextmenu="return false"

1 dag kvar !! :D

pyssla i skolan idag :D var riktigt kul :D sedan när jag kom hem hjälpte jag syster på hennes rum lite :p nu sitter jag och dricker te och tittar på one tree hill :) najs! bilder från dagen kommer senare! :D ska lägga upp outfit bilderna ikväll oxå! ;) imorgon är det skola och avslutning :D 1 dag kvar bara !! :D så himla underbart! sedan åker jag å emme till stenungsund för att fixa absolut sista julklappen och sedan åker vi hem till mig och äter tomte-gröt (risgrynsgröt, men jag kallar det för tomte-gröt) och sedan kollar vi nog på någon film innan vi drar oss till emelie och möter eve där för en mys kväll :D god mat, trevligt sällskap och julklapps-utdelniing :) najs! men nu ska jag se one tree hill å dricka mitt te innan det kallnar :) har sett julklaendern idag oxå, så himla bra är den :D den är snart slut :o men så himla spännande är den !! den får inte ta sluuuut :o vill inte det :( men jaja. bilder kommer senare som sagt :) Pussssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0